Σε μια πρώτη ανάγνωση, η άμεση κινητοποίηση του Υπουργού Εθν.Αμύνης και η ηχηρή τιμωρία του επώνυμου "αμυαλου" βυσματος απ το Ναυτοδικείο φαίνεται να αποκαθιστά κάποια επίφαση σοβαρότητας και ισονομίας:
βλέποντας ο κάθε Μήτσος τον Βενιζέλο συνοφρυωμένο και δυσκοίλιο,και ακουγοντας τον εξοβελισμό του υιού Ζαγορίτη απ την πιο VIP "μετάθεση" του Ναυτικού,σε μια βραχονησίδα 2 ώρες απ τη Λήμνο,αισθάνεται μια δικαίωση για όσα πιθανόν υπέστη κατά τη διάρκεια της δικής του θητείας και την ψευδαίσθηση οτι "τώρα,ακόμα και οι επώνυμοι πληρώνουν".
Μήνυμα που σίγουρα ο υπουργός και η Κυβερνηση θέλουν να "περάσουν"...
Μόνο που,σε μια δεύτερη ανάγνωση,αναρωτιέται κανείς πως κοτζάμ Υπουργός Εθν.Άμυνας,του ειδικού (και κυριολεκτικού...)βάρους ενός Βενιζέλου,δεν έχει σοβαρότερα πράγματα να ασχοληθεί,παρά κάθεται και δίνει συνεντεύξεις επί συνεντεύξεων για ένα θέμα που κανονικά έπρεπε να απασχολεί Υποδιοικητή στρατοπέδου.
Θα έβγαινε εξίσου στις τηλεοράσεις αν ο δράστης ήταν ο οπλίτης Αγνωστόπουλος με μια ανώνυμη αλλοδαπή "καλλιτέχνιδα" ή την επαρχιώτισσα φίλη του,και την είχε βάλει κρυφά πχ.στη λέσχη Αξιωματικών Κομοτηνής?
Δε νομίζω...
"Πορνογραφία,θέμα γεωγραφίας",οπως εύστοχα παρατηρούσε ο λογοτεχνκός Παπαλάνγκι...
άρα η διάσταση που πήρε το θέμα προέρχεται όχι τόσο απ την προκλητική του πράξη,αλλά απ το όνομα τόσο του ιδίου,όσο και της συνοδού του,εθνικής μας εταίρας,η οποία εξερευνά ακατάπαυστα τα όρια της αρνητικής δημοσιότητας προσδοκώντας πρόσθετα οικονομικά οφέλη.
Τουτέστιν,άλλη μια επικοινωνιακή διαχείρηση της πραγματικότητας...Ή ίσως,απ τις λιγες φορές που ο Μπένι μπόρεσε να αισθανθεί την ηδονή της υπουργικής παντοδυναμίας του,κι όχι γιουσουφάκι της τρόικας.
Κουβέντα όμως για τα ονοματεπώνυμα όσων "υπηρετούν" την μίνι πλέον θητεία τους στην μεθόριο του Κολωνακίου,και τις οικογενειακές σχέσεις τους με πολιτικούς και επώνυμους επιχειρηματίες ή για το πόσες μέρες την εβδομάδα "παρουσιάζονται" στον στρατό...
Τουλάχιστον,ο άμυαλος Ζαγορίτης,θα παρηγοριέται εκεί,στο "Όρος Πατάτα",οτι αυτός τουλάχιστον εθώπευσε το Graal των εφήβων και μετεφήβων αρσενικών της χρεωκοπημένης(και όχι μόνο οικονομικά..) Ελλάδας:τους γλουτούς της Τζούλιας.
Μια λαμπρή καριέρα ανοίγεται μπροστά του όταν απολυθεί:ως καλεσμένος στα μεσημεριανάδικα...
Τετάρτη, Ιουνίου 30, 2010
Η εταίρα και ο Ναύτης...
Posted by squarelogic at 11:58 μ.μ.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
9 σχόλια:
Για άλλη μια φορά όλοι πέφτουν θύματα της δύναμης της εικόνας. Το γεγονός απέκτησε ισχύ και σημειολογία επειδή καταγράφηκε και δημοσιοποιήθηκε. Πολλοί από τους Φαρισσαίους που κραυγάζουν για το μαγάρισμα των Εθνικών συμβόλων έχουν κάνει πολύ χειρότερα "λόγω και έργω" σε διαβαθμισμένους χώρους. Στην εποχή της αποκαθήλωσης όπου τίποτα από όσα συμβαίνουν δε μας εντυπωσιάζει προστίθεται η καταγραφή της μετεφηβικής ανωριμότητας και της αλαζονείας των κοτζαμπάσηδων που κυβερνούν αυτό το προτεκτοράτο στα Νότια Βαλκάνια για να θιγεί η αφέλεια των υπηκόων. Οι περισσότεροι εξακολουθούν να κοιμούνται. Μόνο που τώρα τα όνειρά τους έχουν χάσει τη λάμψη της πλαστής ζωής τους και έχουν γίνει εφιάλτες. Άλκμαν
Είναι λίγο πλαδαρή ή το ζούληγμα είναι που την δείχνει έτσι; Μάλλον πρέπει να ξαναδούμε το περιώνυμο video, προς επιβεβαίωση...
Α.. καλά.... έχουν χάσει όχι μόνο το μέτρο...
Για σοβαρά θέματα ο Βαγγέλης ούτε που βγαίνει...
Ασε μη πω άλλα...γιατί τον έχω στη μπούκα.
Καλό μήνα φίλε μου να έχουμε
:-)
Επιτέλους κάποιος είδε επιτέλους το θέμα στις πραγματικές του διαστάσεις.
Αυτό κι αν είναι σχόλιο τετράγωνης- ίσως και πολύγωνης- λογικής.
Υ.Γ Ούτε που μπορούσα να φανταστώ ότι μπορεί να υπηρετήσει κανείς την θητεία του στο Πολεμικό Μουσείο. Ξέρεις, τα παρακολουθώ αυτά γιτί έχω γιό. Θα το ψάξω από τώρα γιο το μουσείο Μπενάκη.
Υ.Γ2 Κι ένα ανέκδοτο που μου είπανε:Γιατί η Τζούλια χρησιμοποιεί Ντομ Περινιόν;
Γιατί οι άλλες είναι του κώλου (του οποίου θα ήθελα αν μπορούσα να του βάλω και υπογεγραμμένη, την καταργηθείσα μικρή ασέλγεια του αλφαβήτου, που λέει και ο ποιητής. Από τότε που την διώξαν (την ασέλγεια εννοώ) από το αλφάβητο αυτή ξεχύθηκε εκεί, λέω εγώ τώρα..
alkman,
συμφωνούμε απόλυτα
univers
ίσως είναι πειραγμένος λίγο και ο λόγος πλευρών της φωτογραφίας και την δείχνει έτσι.Πάντως,κάνε την...έρευνα σου αλλά μακριά απ το... Πολεμ.Μουσείο!
-)
Βάσσια,
Το όλο γεγονός αποτελεί περίτρανη απόδειξη οτι του νοιάζει μόνο το "φαίνεσθαι".
Αν οι επίμαχες φωτό είχαν φτάσει μόνο στο γραφείο Βενιζέλου δίχως να υπάρχει πιθανότητα δημοσιοποίησης το θέμα θα είχε "τακτοποιηθεί" εκ των έσω με τον πατέρα Ζαγορίτη να χρωστά μια μεγάλη χάρη στον Μπένι.Δεν θα είχαμε ούτε συνεντεύξεις ούτε εκτοπίσεις σε βραχονησίδες.
Όπως επίσης κι αν αφορούσε άσημους πρωταγωνιστές όπως λέω στο παράδειγμα.
Απ τη στιγμή όμως που εμπλέκεται επώνυμος, "η γυναίκα του Καίσαρα πρέπει να δείξει τίμια" ακριβώς για ξεκάρφωμα για τις περιπτώσεις που δεν είναι.
Α.Φρ.
Πολύ καλή η επιλογή του Μουσείου Μπενάκη!Αν και...άγονη μετάθεση σε σχέση με το Πολεμικό μουσείο.
Καταπληκτικη η ατάκα με τη Dom Perignon!
Ετόλμησες να πειράξεις την αναλογία πλευρών μιας φωτογραφίας της εθνικής σταρ;
Ε τι να σου πω, σε παραδίδω στην κρίση της ιστορίας...
univers,
Εγώ?ποτέ!
Ο Blogger δεν ξερω τι έκανε κατά την μεταφόρτωση.Όπως και αυτοί που την είχαν ανεβάσει in the first place.
Δημοσίευση σχολίου