...so tragically ironic,that a Man who cherished taking his time in his scenes,
allowing the viewer ample time to reflect on his painstakingly crafted symbolic images,should perish literally on his set,victim to modern day brainless,meaningless speed...On the other hand,dying while filming,would certainly have been his choice,albeit directed in a panoramic,breathtakingly slow,implicit scene,sparing the details of the flesh...Farewell Teo..
Τετάρτη, Ιανουαρίου 25, 2012
A deserving Greek...
Posted by squarelogic at 10:25 μ.μ.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
5 σχόλια:
Στα Αγγλικά,μήπως το διαβάσει και κανένας ξένος ψάχνοντας για τον Τεό...
http://www.youtube.com/watch?v=lWtZS3Rh-Tc&feature=related
Μετά τον πρώτο συγκλονισμό, ο θρήνος. Είν' εδώ ως μια μακρόσυρτη σχολιάζουσα Σιωπή. Σαν την Σιωπή-έργο των έργων του. Αυτή την Σιωπή που παρακέντησε μέσα μας τον Λόγο στ' αργό του το ξετύλιγμα. Ο Stalker μάς οδήγησε στην Απαγορευμένη Ζώνη και Κει μας κοίταξε στα μάτια. Τα υπόλοιπα τ' άφησε σε μας. Ως δοκιμασία (πάντα ελεγκτική). Ο Stalker όταν εμφανίζεται, εγκαθίσταται. "Δεν έχω τίποτα", έλεγε. Ναι, μόνο απ' τους απολύτως απόρους μπορείς να λάβεις Κάτι, γιατί μόνον αυτοί μπορούν ακόμα να δώσουν μεταστοιχειώνοντας το τίποτα σε Κάτι, την οιμωγή σε Ωδή, την ομίχλη σε φιγούρα, την εικόνα σε μουσική.
Ο Stalker είναι μέσα μας.
ν.
Πολύ μ' αρέσει το Αγγλικό κείμενο. Αναρωτιέμαι αν η τελευταία του προσφορά θα ήταν να σκεφτούμε τι κάνουμε στην άνομη υπεροπτικά ηλίθια ατομιστική κοινωνία της χώρας τούτης αλλά δεν νομίζω να ενδιαφέρεται κανείς... Τα μηχανάκια άλλωστε είναι ο τρόπος εξωτερίκευσης της οργής εκείνων που δεν έχουν στην ζωή τους τίποτα άλλο από το να παριστάνουν ότι η ύπαρξή τους σημαίνει κάτι πάνω στα μηχανάκια τους, καβαλώντας τα πεζοδρόμια με την θορυβώδη τους εξάτμιση...
Ν,Πολύ όμορφο,αν και κρυπτικό...
Δημήτρη,
η προσθήκη αναγκαία νομίζω...Πράγματι,αν του δινόταν η δυνατότητα επιλογής,δεν θα διάλεγε το θάνατο στο σετ?Ισως όχι διαλυμένος από μια μηχανή,αλλά ο Μεγάλος Σεναριογράφος έχει φαίνεται μια αδυναμία στις δραματικές σκηνές...Μπορώ σχεδόν να δω το πλάνο όπως θα το γύριζε ο Αγγελόπουλος...Τούτη τη φορά όμως έμελλε να είναι Αλλος πίσω απ την κάμερα,και ο ίδιος να "πρωταγωνιστεί".
Γιατί "κρυπτικό"; Είναι ευθεία αναφορά και χρήση των ποιητικών μεταφορών και συμβόλων από τον "Στάλκερ" του Ταρκόβσκυ, από τις πλέον βαρυφορτωμένες σε συμβολισμούς ταινίες του Ρώσσου Ποιητού. Αναφορά, που σκοπό είχε την κατάδειξη της συγκλίσεως των δύο ποιητών.
ν.
Δημοσίευση σχολίου