Κάποτε,το να είσαι Ελληνας θεωρείτο τίτλος τιμής...
Σήμερα,είναι κάτι σαν ποινικό αδίκημα,για το οποίο πρέπει να πληρώνεις συνεχώς...
Πλήρωνε την τακτική εφορία σου,πλήρωνε ΕΤΑΚ,ΦΜΑΠ,δημοτικούς φόρους,φόρους στο ρεύμα,ΦΠΑ 23%,ειδικούς φόρους κατανάλωσης και τέλη ταξινόμησης,περαιώσεις και ελέγχους, και πάλι ένοχος θα είσαι...
Πάρτε παράδειγμα την ιστορία με τα διοδια:τόσα χρόνια κανείς σχεδόν δεν είχε σκεφτεί να το παίξει μάγκας.Πλήρωνε τα λογικά διόδια,κι αν έβγαινε ζωντανός απ τους κακότεχνους ελληνικούς δρόμους,ούτε που το σκεφτόταν ξανά.Ακόμα και στην ακριβή Αττική Οδό,δεν παρατηρήθηκε καμία αντίσταση.Οι λόγοι είναι 2: 'οτι απ την αρχή της λειτουργίας της έχει προβεί μεν σε αυξήσεις,αλλά που συνολικά στην 7ετία είναι <40%,αλλά style="font-style: italic;">οπου κανείς πληρώνει εξίσου είτε κάνει 500 μέτρα,είτε 50 χλμ, και να προβαίνουν σε συνεχείς αυξήσεις τιμών,ενώ το "Κράτος" προσποιείται τον ανήξερο και μιλά για "ιδιωτικές διαφορές"!
Και όλα αυτά,ο σοφός,σκιώδης υπερυπουργός της προηγούμ.Κυβερνησης,ο κ.Σουφλιάς,που τα Ενέταξε στις " συμπράξεις' Δημόσιου και Ιδιωτικού τομέα,ευφημισμού για την παραχώρηση σε ιδιώτες ευθυνών του Κράτους,με το πόπολο να πληρώνει κε νέου το αντίτιμο για υπηρεσίες για τις οποίες εχει ήδη,υποτίθεται,πληρώσει...
Εχοντας μόλις γυρίσει από μια ολιγοήμερη εξόρμηση στην Πιερία,κι έχοντας πληρώσει σε κάθε διαδρομή από 8-9 διόδια(σύνολο 40 ευρώ)αντελήφθην το γιατί θεριεύει το κίνημα κατά των διοδίων όταν πλήρωσα διόδια και πριν και μετά την καρμανιόλα των Τεμπών,για να μου ξαναζήτησουν μετά 10 ακριβώς χιλιόμετρα άλλα 2.90!!!
Η θεσμικά κατοχυρωμένη ληστεία δεν παύει να είναι ληστεία,και συνιστά μέγιστη ντροπή για τους βουλευτές-πρόβατα που ψηφίζουν τέτοιους 'νόμους".
Κι έρχεται τώρα ένας Γκλέτσος,ένας θεωρητικά μπρουτάλ εκπρόσωπος του θεάματος και της εύκολης ζωής,και αποδεικνεύει οτι δεν εξελέγη Δήμαρχος μόνο για να εξαργυρώσει το σταρηλίκι του εξασφαλίζοντας μια καλή αργομισθία,αλλά
για να υπηρετήσει την κοινωνία που τον τίμησε με την ψήφο, της σεβόμενος ταυτόχρονα και τα παντελόνια που φορά...κι επειδή κάτι τέτοια αποδεικνύουν οτι οι γνωστοί 300 έπρεπε να φορούν φούστες κλαρωτές,κινητοποιήθηκαν οι 'αρχές" του τόπου για να αντιμετωπίσουν τον ύψιστο εχθρό,οι ίδιες που περί άλλα ετύρβαζαν όταν έκλειναν τους δρόμους οι αγρότες,οι φορτηγατζήδες,ή οι εκπεσόντες προνομιούχοι της Ολυμπιακής,και τον προσήγαγαν με χειροπέδες.
Το μόνο που θα καταφέρουν είναι να βγει ο καθε Γκλέτσος με τα τσαρούχια οπουδηποτε θέσει υποψηφιότητα αν το βαστάει η περδικούλα του να συνεχίσει την "πλάκα".Κι όσο οι Δικαστικές και αστυνομικές Αρχές θα ενεργοποιούνται επιλεκτικά όποτε θίγονται τα συμφέροντα των εθνικών νταβατζήδων και της κάστας των πολιτικών,και θα σφυρίζουν αδιάφορα μπρος στα πρωτοφανή σκάνδαλα με τα οποία ληστεύεται ο μέσος Ελληνας,τόσο θα περιθωριοποιούνται στα μάτια όλο και περισσότερων,μέχρι τούδε "νομοταγών" πολιτών,διευκολύνοντας την αναμενόμενη "έκρηξη":
να δω τι θα κάνουν αν βγει ο μηχανοκίνητος στρατός των αγροτών και γκρεμίζει κάθε σταθμό διοδίων,αν αρχίσουν μαζικά οι καταστηματάρχες να αρνούνται να κάνουν τον ειπράκτορα του κράτους με τον ΦΠΑ,αν αρχίσουν μαζικά οι πολίτες να μην υποβάλλουν φορολ.δηλώσεις και να προστατεύουν όποιον "παραβατη" πάνε να πειράξουν τα κρατικά "σκυλιά" ή χειρότερα,αν αρχίσουν να βγαίνουν τα "κυνηγετικά" και τα όπλα του παππού απ τα μπαούλα.
Όσο η αναλγησία και η αλαζονεία των πολιτικών ξεχυλίζει από τα λόγια και τις πράξεις του Πάγκαλου ή την κουτοπονηριά του Μαγκριώτη που προσπαθεί να αποτρέψει την μετάδοση της "φωτιάς" από την Στυλίδα σε όλη την επικράτεια με κάρτες ελευθέρας διέλευσης(προσωρινής ισχύος...),τόσο πλησιάζει η ώρα που τον Γκλέτσο θα διαδεχτεί η...γκλίτσα...
Τρίτη, Ιανουαρίου 11, 2011
E, ρε Γκλέτσος που σας χρειάζεται...
Posted by squarelogic at 11:53 μ.μ.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
20 σχόλια:
ΣΗΜ.
Η αλλαγή του μεγέθους της γραμματοσειράς είναι ευθύνη του Blogger,που έχει μια απ τις γνωστές,ιδιοσυγκρασιακές του μέρες...
Ωραια κ δυνατα τα γραφεις squarelogic.
Ερχεται η γκλιτσα.Μπορει να αργησει αλλα θα ερθει.
Λες για υπεράσπιση του ο Γκλέτσος να καλέσει τον Ντάριο Φο που έγραψε το "Δεν πληρώνω,δεν πληρώνω"; :))
Είναι θέμα χρόνου, λότζικ, όμως πρέπει να γίνει με πονηριά και με ψυχραιμία, αλλιώς θα βρούνε πρόφαση τα λαμόγια που έφτιαξαν τους νόμους κατά τη βολή τους.
Ωπα ωπα... Κατ αρχάς δεν προσήχθη με χειροπέδες... βγήκε με χειροπέδες και αυτό είναι άξιον απορίας... τι άλλαξε εν τω μεταξύ....
Παρ όλα αυτά, μέγας μάγκας ο κ. Γκλέτσος.... με την ίδια "ευκολία" πλάκωνε και στο ξύλο τις γυναίκες του...
Θα προτιμούσα να το είχε κάνει κάποιος λιγότερο μάγκας... μ αυτόν "χαλάστηκα" ....
Ωστόσο οφείλω να πω οτι ο κόσμος έχει "αγριέψει" και δεν ξέρουμε που θα τραβήξει αυτή η ιστορία, αν δεν καθήσουν στο σκαμνί κάποιοι υψηλά ιστάμενοι....
συγγνώμη για ανωνυμία, αλλά για κάποιο άγνωστο σε μένα λόγο δε μπορώ να συνδεθώ...
Πάντως τις ποταμίσιες καραβίδες "δεν τις φάγαμε μαζί" με τον Πάγκαλο...
Δεν διαφωνώ ότι το ύψος των διοδίων είναι υπερβολικό. Πλην όμως φοβάμαι λαϊκίστικες κινήσεις για το θεαθήναι όπως αυτή του Γκλέζου έχουν ως αποτέλεσμα να δίνουν το κακό παράδειγμα και να πριονίζουν το κλαδί που καθόμαστε.
Εγώ τουλάχιστον δεν έχω συναντήσει δέντρο στο οποίο να φυτρώνουν ευρώ!
χρηστος Βαρδάκας@
...κινήσεις για το θεαθήναι όπως αυτή του Γκλέζου έχουν ως αποτέλεσμα να δίνουν το κακό παράδειγμα και να πριονίζουν το κλαδί που καθόμαστε.
Εγώ τουλάχιστον δεν έχω συναντήσει δέντρο στο οποίο να φυτρώνουν ευρώ!...
Ούτε εγώ κλαδιά
που λειτουργούν σαν αυτοματοποιημένη τώρα πια!!
γκλίτσα στην πλάτη μου
και παρ΄ολα
να πρέπει να τα προστατέψω.
Ωραίο ποστ
Δεν μας συμφέρει καθόλου μαζί με την τεράστια αύξηση της βενζίνης
να αντιμετωπίσουμε παράλληλα αύξηση των διοδίων
και σαν ποσό διέλευσης και σαν αριθμό φυλακίων...
Πρέπει να υπερασπιστούμε τις μετακινήσεις μας.....
δεν είναι κομματικό είναι θέμα των πολιτών ...απ΄αυτά που Ενώνουν ...την Κοινωνία που Ζούμε.
.................................
Μας τα παίρνουν και με την φορολογία άλλωστε ...αρα όλοι πρέπει να Χρησιμοποιούμε τους καινούργιους δρόμους .....δεν μπορεί όποιος δεν πληρώνει οτι του ζητηθεί να περνάει τον Αχλαδόκαμπο ...λες και ζει 20 χρόνια πίσω.....όποια Δημόσια πρόοδο πετύχαμε ...όσο μικρή κι΄αν είναι αυτή...ανήκει σε όλους....
Το μεγαλίτερο πρόβλημα με τον Γκλέζο είναι ότι δεν σήκωσε απλώς την μπάρα για να περάσει από τα διόδια χωρίς αντίτιμο (και αυτό κατακριτέο βεβαίως κατά την ταπεινή αστική μου παιδεία και αντίληψη) αλλά ότι αφήρεσε τις πλευρικές μπάρες ασφαλείας σε αυτοκινητόδρομο για να μπορούν οι χρήστες του παράπλευρου αγροτικού δρόμου (χωματόδρομου) να βγαίνουν με τα τρακτέρ και τα αυτοκίνητά τους τους καθέτως στον αυτοκινητόδρομο. Εαν συμβεί ατύχημα, λίαν πιθανόν, η ευθύνη του Γκλέζου πρέπει να χαρακτηρισθεί ως συμμετόχου με ενδεχόμενο δόλο. Ναι μεν δεν επεδίωκε το επελθόν αποτέλεσμα, το προέβλεψε όμως και το απεδέχθη.
Ακόμη. Σε περίπτωση ατυχήματος στον αυτοκινητόδρομο το όχημα, που θα συνεκρατείτο από τις μπάρες ασφαλείας που τώρα έχουν αφαιρεθεί, θα βρεθεί εκτός του αυτοκινητοδρόμου.
Δεν χρειάζεται επομένως χειροκροτήματα η ενέργεια αυτή, αλλά κυρώσεις.
Μια διαρκής αλυσίδα δε από τέτιες "μαγκιές", διοικούντυων και διοικουμένων μας έφτασε εδώ που φτάσαμε!
@χρήστος βαρδάκας
Είμαι σίγουρος πως κάπως έτσι σκέφτηκε και ο εισαγγελέας που έδωσε την εντολή να συλληφθεί.
η Διαδικασία όμως τρώει την Ουσία στην αστική δημοκρατία που βιώνουμε και αυτό είναι ένα γεγονός.
Στην δική μου Φιλοσοφική παιδεία όμως έχει καταγραφεί πως η αλήθεια
δεν βρίσκεται πέραν των ανθρωπίνων υποθέσεων μα κυριολεκτικά εντός της.Βρίσκεται μέσα στην σφαίρα της συμβίωσης την κοινωνία.
Αυτό όμως είναι η τελική πρόκληση που δέχτηκε η φιλοσοφική μου παιδεία
στη αρχική της μορφή.....
(Ο Αριστοτέλης δηλαδή)
εκφράζει τη γνώμη με την οποία κάθε πολίτης ανήκει σε δύο τάξεις ύπαρξης
επειδή η πόλη δίνει σε κάθε άτομο εκτός από την ιδιωτική ζωή
ένα είδος δεύτερης ζωής- τον πολιτικό βίο- τον οποίο αποκάλεσε "ευ ζην"....
πρώτα πρέπει να υπερνικηθεί η αναγκαιότητα
και μετά αρχίζει το "ευ ζην"
Ο ελεύθερος άνθρωπος ο πολίτης μιας πόλης
όχι μόνο δεν πρέπει να είναι δούλος αλλά οφείλει
να κατέχει και να άρχει σε δούλους.
οι δούλοι απαλλάσσουν τους ελεύθερους ανθρώπους
από τον καταναγκασμό της αναγκαιότητας.
....................................
Πως μπορείς όμως να κατέχεις και να άρχεις σε δούλους αν όχι με τη βία;
Βία λοιπόν
Αυτό είναι το συντακτικό στοιχείο όλων των μορφών διακυβέρνησης.
Το κράτος είναι το εργαλείο της κυρίαρχης τάξης μέσω του οποίου καταπιέζει και εκμεταλλεύεται
και ολόκληρη η σφαίρα πολιτικής δράσης χαρακτηρίζεται από την χρήση βίας.
Το θέμα για μας δεν είναι να τρομάξουμε με τους δούλους
ή να αγανακτήσουμε με την εξουσία είναι να σκεφτούμε
έστω και Εκτός προγράμματος
...αν η ζωή που κάνουμε η καθημερινότητα μας θυμίζει τους ελεύθερους ανθρώπους ή τους δούλους.
........................εγώ αντιδρώ σαν δούλος γιατί δεν χρωστάω μόνο εγώ χρωστάει και το κράτος μου και..............
Όταν ένας άνθρωπος χρωστά "μεταλλάσσεται", δεν είναι πια ένας κανονικός άνθρωπος.
Είναι ένας άνθρωπος εξουθενωμένος, δηλαδή μπορείς να τον κάνεις οτι θέλεις .
Μπορείς να του Περικόψεις την ευχαρίστηση, την ικανοποίηση, τις δυνατότητες, την αξιοπρέπεια, την υπερηφάνεια, να τον βάλεις να δουλέψει μέχρι θανάτου
ακόμα και να τον πουλήσεις.
Αν δεν μπορέσεις να μείνεις πάνω απ΄ το όριο φτώχειας πας στην αμέσως επόμενη κατηγορία που είναι κάτω απ΄ το όριο φτώχειας.
Εγώ εκεί ανήκω
γι΄αυτό προτιμώ την κίνηση του Γκλέτσου του λαϊκιστή του ατάλαντου του οτι ναναι
απο την Νομιμότητα των Παγκαλων κ των Βουλγαράκηδων.
είμαι δεμένος με τους ανθρώπους που μαζί τους βιώνω την Βία της Εξουσίας .......
έστω και σε Θεωρητικό επίπεδο.
Κινδυνεύοντας να θεωρηθώ απλοϊκός, να ρωτήσω μήπως θα κόστιζε στον κόσμο λιγότερο να δημιουργούσαν μια ανεξάρτητη επιτροπή λογιστών που να ελέγχουν ότι το κόστος στο κάθε κομμάτι δρόμου αντιστοιχεί ρεαλιστικά στην κατασκευή και συντήρηση του δρόμου, και ότι τα εισπραχθέντα πάνε εκεί που πρέπει; Γιατί διόδια υπάρχουν σε όλη την Ευρώπη και τον κόσμο και πολύ ακριβότερα μάλιστα. Νομίζω το πραγματικό πρόβλημα είναι ότι η οικονομική κρίση στην Ελλάδα έχει μεταλλάξει σε οργισμένο πανικό (μια και τόσες δεκαετίες ο κόσμος σφύριζε αδιάφορος...)
Να το πιάσω λίγο απ την αρχή:
Η ένσταση δεν είναι "γιατί να πληρώνουμε"...
Αλλωστε τόσα χρόνια πληρώναμε αδιαμαρτύρητα.
Είναι γιατί ενώ έχουμε πληρώσει χρυσά τα 'εργα' μέσω της φορολογίας,πληρώνουμε καθε χρόνο και τέλη κυκλοφορίας,και πάλι καλούμαστε να χρηματοδοτήσουμε εμείς έργα που ΘΑ γίνουν,και που πάλι θα ανήκουν στους παραχωρησιούχους!
Η αδίστακτη δε αύξηση τόσο των τιμών όσο και των σταθμών διοδίων σε καιρό τέτοιας οικονομ.δυσπραγίας είναι θρυαλλίδα έκρηξης!
Οι δε πολιτικοί που σκέφτηκαν τέτοια παγκόσμια πατέντα αξίζουν κρέμασμα.
Thinks,να μην πω για τη Βουλγαρία(το σύγχρονο πρότυπο των κυβερνώντων μας...) αλλά και στην πλούσια Ελβετία με τους 4πλάσιους μισθούς,πληρώνεις 32 ευρώ το χρόνο για την ετήσια κάρτα διέλευσης...
Επιπλέον παντού πληρώνουν για την χρήση δρόμων που υπάρχουν κι όχι για ένα αβέβαιο μέλλον.
Xρίστο,
σκοπός μου δεν ήταν να κάνω αγιογραφία του Γκλέτσου.Αλλωστε όπως έγραψε κι ο κατά λαθος ανώνυμος,ενδόμυχα ίσως προτιμούσαμε να είναι κάποιος άλλος,με λιγότερο αμφιλεγόμενο παραξθόν ο "μάγκας".
Συχνά όμως οι αποφασιστικές κινήσεις γίνονται ακριβώς από κείνους που δεν λογαριάζουν φτιαχτούς Νόμους και συμφέροντα μπροστά στον άγραφο Νόμο του Δικαίου,απ'αυτούς που περιφρονούν τα νομικά δεσμά με τα οποία φυσικότατα φροντίζουν να μας δένουν οι δυνάστες μας.
Στην τελική,αυτός είναι ακριβώς ο λόγος που προσωπικά δεν ήθελα να ακολουθήσω την οικογεν."παράδοση" στη Νομική: 'οτι ήδη απ τα 17 είχα συνειδητοποιήσει οτι θα σπούδαζα μια ΤΕΧΝΗΤΗ αλήθεια,ένα νομικό πλαίσιο κομμένο και ραμμένο στα μέτρα των ισχυρών της εποχής,κι όχι μια ΑΥΘΥΠΑΡΚΤΗ ΑΛΗΘΕΙΑ,όπως η αλήεθια των φυσικών ή βιολογικών επιστημών.
Σ' ευχαριστώ γι αυτή την εξήγηση, και απ' ότι διαβάζω μάλλον δεν υπάρχει καμία δομή, έλεγχος ή λογική στο τι γίνεται, άρα κάπως πρέπει κάτι να ξεκινήσει να γίνεται όχι μόνο για τους δρόμους αλλά γι αυτό το άφραγο χωράφι που δεν έχει κανείς ιδέα πως να το κυβερνήσει... Σοβαρά, δεν μπορεί μια αντιπροσωπευόμενη από δικηγόρους επιτροπή πολιτών να καταφύγει στην ΕΕ εναντίων του Ελληνικού κράτους; Όσο για δρόμους, η δική μου εμπειρία είναι Πάτρα-Αθήνα και πίσω, το οποίο είναι 5 Ευρώ και 80 σεντς για τα 200 χλμ. Η ίδια ακριβώς απόσταση από Ανκόνα στην Ιταλία είναι περίπου 8 Ευρώ. Αλλά η Εμπειρία του δρόμου Πάτρας-Κορίνθου, σαν δρόμος είναι φρικιαστική και έπρεπε να θεωρείται έγκλημα του κράτους η ύπαρξή της, και, ξεχωριστά η εμπειρία των οδηγών που προσπερνάν από διπλή γραμμή σε τυφλή στροφή με 140 και σε μουντζώνουν κι από πάνω...
Ακριβώς Θινκς....
όταν 3 κοινοτικά πλαίσια μετά,όχι μόνο αναγκάζεσαι να διακινδυνεύσεις σε αυτή την καρμανιόλα,αλλά σε βάζουν να πληρώνεις και για τον δρόμο που ΘΑ γίνει,και το μόνο που βλέπεις να έχει αλλάξει είναι το λογότυπο της εταιρείας που εισπράττει τα διόδια,αντιλαμβάνεσαι γιατί σου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι...
Είπα όμως 32 ευρώ το χρόνο στην Ελβετία?
Πειράζει που Αθήνα-Θεσ/νίκη με επιστροφή είναι πλέον γύρω στα 45 ευρώ,για 1 και ΜΟΝΟ ΤΑΞΙΔΙ?
Squarelogic
Γεγονός πάντως είναι ότι ο τύπος ηρωποιήθηκε από τον Ελληνικό Λαό.
Στο Πάνθεο των ηρώων της Αριστεράς τοποθετήθηκε αριστερά του Μ. Γλέζου που στα δεξιά του έχει την άλλη ηρωϊδα της Αριστεράς και ΝεοΠασσιονάρια Λ. Κάνέλη.
Το ωραίο είναι ότι, όπως γράφτηκε, ο Α. Γκλέζος μόνος του ζήτησε από την Αστυνομία να του περάσουν χειροπέδες..
Αντιλαμβάνεσαι για τι είδους Λαό μιλάμε τώρα!!
Η πράξη του Γκλέτσου απέδειξε κάτι άλλο, σημαντικότερο από το αυτονόητο το ότι δηλαδή ένας εκλεγμένος εκπρόσωπος πρέπει να υπερασπίζεται τα συμφέροντα των εκλογέων του.
Απέδειξε ότι οι κρατούντες είναι χέστες. Και απέδειξε το πόσο κότες είναι οι πολίτες, που φοβούνται και γλείφουν τους χέστες.
@Univers: Άμα ανέβω στην Αργιθέα να ξεκινήσω αντάρτικο να σε υπολογίζω?
@squarelogic: Εσένα να σε υπολογίζω μόνο για τα μετόπισθεν? ή θα ανέβεις στο βουνό προς το τέλος γινόμενος Πέτρος Κόκκαλης #3?
Στ' Άγραφα (ακόμα) δεν έχουν βάλει διόδια...
Δημοσίευση σχολίου