Σάββατο, Νοεμβρίου 04, 2006

ΜΕ αφορμη...

ΜΕ αφορμη...
ξερω οτι εχω πολυ καιρο να ανανεωσω το δικο μου ιστολογιο.Οι λογοι δυο:1)δεν ειδα καθολου comments οποτε πιθανον να μην διαβαζει ακομα κανεις αυτα που γραφω
2)ελλειψη χρονου-στον λιγοστο διαθεσιμο προτιμησα να προσθετω εγω την αποψη μου σε πιο εξελιγμενα και πολυεπισκεπτομενα(δικαιως)σχετικα blogs
επιπλεον σταματησε αυτη η αβεβαιοτητα σχετικα με τον Παναθηναικο,και τα πραγματα δειχνουν να πηραν ενα δρομο με την ελευση του Μουνιοθ,οποτε δεν υπαρχει θεμα προς το παρον στο οποιο να θελω να τοποθετηθω.
Θα μου πει καποιος,καλα μονο ο ΠΑΟ σε νοιαζει,τοσα γινονται γυρω μας...σωστο,απλα ξεκινησα θελοντας να βαλω ενα μικρο λιθαρακι στη διαμορφωση της κοινης γνωμης σχετικα με την τραγικη κατασταση της ομαδας,γιατι θεωρησα οτι το πραγμα δεν πηγαινε αλλο.Σιγα,σιγα αναλογα και με τα ερεθισματα της επικαιροτητας θα ερθουν και κειμενα για αλλα θεματα.
Ως τοτε οποιος διαβαζει ας λαβει υποψιν οτι τα σχολια ειναι ενθαρρυνση για συνεχεια κι ας μην βρισκει εδω βιντεακια,φωτο κλπ-ακομη δεν γνωριζω πως γινονται ολα αυτα.Θα εξελιχθουμε σταδιακα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: